torsdag 23 augusti 2007

Angående min systersons näsa

För ett par helger sedan skulle jag liksom den skämtsamme morbrodern jag är, stjäla min systerson Arvids näsa. Jag knipsade till hans lilla näsa mellan lång- och pekfingret och hojtade glatt att jag hade tagit den.
Nu två veckor senare upptäcker jag att jag glömde att lämna tillbaka den. Detta måste ha skapat ett väldigt obehag hos min lilla systerson och jag skäms något oerhört.
Karin, om du läser detta, hör av dig så ska jag se till att han får tillbaka sin näsa så fort det bara går. Och vi kan väl lämna polisen utanför det här va?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej, vi får reda ut det här- Jag hoppas du kommer till oss och lämnar tiullbaka näsan. Han behöver den. Men du är ändå förlåten. Tusen kramar! Nymöhippad syrra

Unknown sa...

By the way, Elins konto men min kommentar...