torsdag 27 september 2007

Min Visdom ställer till det igen.

Jag vill bara understryka för de som läser bloggen att jag fyller 30 år imorgon. Alltså inte 80 år som ryktet gör gällande. Redan när jag var liten så kallades jag lillgammal. Man sa att jag hade Yodas själ i en pojkes kropp och jag har vant mig vid att till sättet verka 470 år äldre än vad jag är. Vad jag inte förstår är hur min gamla vänner som har varit mina klasskamrater kan tro att jag verkligen är mycket äldre. Tror de att jag gick om femman 40 gånger?
Jag vill nu en gång för alla klargöra att jag alltså fyller 30 imorgon. Min själ fyller 520 i april. Ni är hjärtligt välkomna hem tll mig båda gångerna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

om man är så 520 i själen, bör man tycka att ens vänner är lite barnsliga kanske....eller?
jag gissar isåfall på att din vänkrets består av minimiåldern 90år, (förutom några gråpäron på 80+)och kan därav dra slutsatsen att din 30 års bjudning måste eskalera i partstämning just nu. =)

grattis på dig!

Anonym sa...

Din jävla klantskalle! Passa dig jävlig noga så att du inte åker på en propp