måndag 1 oktober 2007

En hatare förföljer mig

Nu är jag riktigt skärrad! Någon enfaldig och bitter stackare som kallar sig "Tengil" hotar mig på min egen blogg. Kommentarfältet som jag har som länk mellan mig själv och alla mina läsare har han besudlat med sitt hat Han har bjudit sig in till mitt hem och stulit matsilvret. Jag vet inte hur jag ska kunna sova i natt. Är det någon som känner till någon billig livvakt?
Det är tillfällen som denna som gör att man undrar om det verkligen är värt att blogga. Allt hat som florerar där ute har skapat en kraft starkare än en tornado som i vilken sekund som helst kommer att suga upp mig i en virvelvind av hat och ångest. Jag kan inte leva så här. Det var inte så här det skulle bli.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt åt dig din tramsputte. Akta dig så att du inte får en knogmacka rätt i nyllet din rackarns pajsare.

Anonym sa...

Nu är du inte så tuff va ditt nedrans bloggskrälle

Anonym sa...

finns alltid problembarn..

kontakta blogger och be om hans ip nr. Sen kan du kolla upp var han bor och därefter göra en polisanmälan.

Man är ju inte anonym på nätet vettu! =)